החשש מאנרכיה: המפכ"ל הורה להפיק לקחים מהמהומות בצרפת

בנצי לייזרוביץ 2 Comment on החשש מאנרכיה: המפכ"ל הורה להפיק לקחים מהמהומות בצרפת

מפכ״ל המשטרה הנחה את הארגון ללמוד את השתלשלות אירועי הפרות הסדר האלימות המתרחשות מזה מספר ימים בצרפת. זאת על רקע החשש מהתעצמות ההתפרעויות ברחובות בישראל

צילום: דודו כהן פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נמשכת הדריכות וההיערכות המשטרתית לקראת התעצמות ההתפרעויות ברחובות שמטרתם להפיל את הממשלה: מפכ״ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, הנחה את אגף המבצעים, חטיבת המודיעין והיחידה לקשרי חוץ, ללמוד את השתלשלות אירועי הפרות הסדר האלימות המתרחשות מזה מספר ימים בצרפת.

אנרכיה בנתב"ג? המשטרה מזהירה מפני הפרעה לשיגרת הטיסות

בישיבת הבוקר השבועית של פיקוד המשטרה, הנחה המפכ״ל את פיקוד אגף המבצעים של משטרת ישראל, חטיבת המודיעין והיחידה לקשרי חוץ לבחון מה הוביל למחאות ולתגובה הקיצונית של המפגינים בצרפת, מה היו הנחיות המשטרה, כיצד פעלה לפני האירוע שהוביל למחאות ותוך כדי שהאירוע מסלים להפרות סדר אלימות ברחבי צרפת.

בתוך כך, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מסר בצהריים: "קיימתי אמש הערכת מצב עם המפכ"ל, מפקד מחוז מרכז, ראש חטיבת המודיעין והיועץ המשפטי של המשטרה, לקראת האירועים הצפויים מחר בנתב"ג. מתמונת המצב שהוצגה בפניי, עולה כי בכוונתם של פעילים רבים לשבש את התנועה במקום, ולהקשות על אלפי אזרחים שרכשו כרטיסי טיסה להגיע ליעדם בזמן ללא הפרעות.

"המדיניות שלי היא ברורה: חופש מחאה – כן. אנרכיה, חסימות כבישים, הפרעה לאזרחים תמימים שיתוק שדה תעופה וסיכון חיי אדם – ממש לא.

"אני מצפה מהמשטרה לפעול בהתאם לחוק ובשיוויניות ולגלות אפס סובלנות מול כל ניסיון לפעול בניגוד לחוק. אסור לאפשר לאף פורע חוק לחשוב שבגלל שהוא משתייך לזרם המתנגד לממשלה, יש לו פריבילגיות לשבש את חייהם של אזרחי ישראל".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    אוי אוי אוי ואבוי אם צריך ללמוד מצרפת…
    צריך ללמד אותם ותא ללמוד מהם

  2. 1

    למפכ"ל היקר… יש שם לתגובה.. מכתזיות ואלות..